Capture_2013-12-11_a_20.50.44

Ударният пиар за БСП на сегашната съпруга на Сергей Станишев – Моника Йосифова, включва и уговорени медийни участия, разкрива документ от архива БСПЛийкс, публикуван в сайта Болканлийкс.

От таблицата, изпратена от Моника Станишева до висши партийни функционери (виж приложения документ), не става ясно дали медийните изяви са тарифирани или са следствие от реалния интерес на редакциите към техните коментари. В графите за интервютата с Агенция „Фокус“ е посочено, че те са уговорени със собственика Красимир Узунов, известен още като Агент „Завадски“ на Държавна сигурност.

Capture_2013-12-11_a_20.53.22

Capture_2013-12-11_a_20.53.48

Харесва ли Ви статията?
Само срещу няколко лева месечно можете да гарантирате съществуването на независима разследваща журналистика.
Кликнете тук и станете абонат на Биволъ с Данъкъ "Биволъ"!



Планът за истински медиен десант на червения елит, с поддържащ огън от „експерти“ и „инициативни комитети“ е за 8,9 и 10 май 2009 г., в началото на предизборната кампания за Европейските избори. Медийният план придружава по-рано публикуваните „опорни точки“, които бяха анализирани от Faktor.bg. Информацията, компилирана от фирмата „Актив Груп“ на Моника Йосифова, представя в негативна светлина политическия опонент на БСП Бойко Борисов, като повод за атаката е кризата със софийския боклук.

Опорните точки“ на Йосифова предизвикаха възмущението на Бойко Борисов. Председателят на ГЕРБ огласи във Facebook, че се зачел в опорните точки, възмутил се и ги пратил в Европа. Преди две години обаче той твърдеше, че не чете Уикилийкс и жълта преса, след като именно в Болканлийкс излязоха скандални доклади на американските посланици за престъпното му минало (партньорството на Уикилийкс с Болканлийкс и сайта Биволъ е от март 2011). Бойко Борисов може да си опресни паметта в Болканлийкс и с документите за агент „Буда

Разкритията от БСПЛийкс поставят в деликатна ситуация Моника Йосифова, която както разкри Биволъ е получила чрез същата фирма „Актив Груп“ грант от Европейския парламент, за да рекламира предстоящите евроизбори. Сумата от 60 000 евро е наполовина усвоена. Дирекция „Комуникации“ на Европейския парламент обаче не намира, че съпругата на шефа на ПЕС Сергей Станишев е в конфликт на интереси, рекламирайки избори, в които Станишев ще участва. От ЕП отказаха детайлна информация за финансовия план-сметка на кампанията, позовавайки се на спорни европейски директиви.

Фактът, че Моника Йосифова освен съпружеската връзка със Станишев в момента в миналото е имала активна, макар и задкулисна, политическа роля в мозъчния тръст на БСП хвърля нова светлина върху този казус. Методите на „Актив Груп„, макар и банални в циничната българска медийна и политическа среда, едва ли ще бъдат приети добре в Брюксел, където впрочем фирмата на Моника Йосифова поддържа офис в близост до Европейските институции.

Подкрепете кампанията #DMSЯневагейт за популяризиране на Яневагейт във Facebook

Ако цените нашата работа подкрепете сайта "Биволъ" с дарение (банков превод, в брой - през Cashterminal, ePay.bg - EasyPay, PayPal, биткойни), абонамент или покупка на наш рекламен продукт:

Print Friendly