Capture_decran_2012-08-20_a_13.47.43

Снимка:БГНЕС

В руските медии броди призракът на грешно преведена информация от телевизия bTV, която на 15-ти август съобщи за раждането на внук на Владимир Путин. В сайта на телевизията новината е гарнирана със снимка на руския президент, на която той е доволно ухилен.

В съобщението не се казва, че детето се е родило в България, но в руските медии то беше изтълкувано именно така и предизвика редакционни брожения, въпроси и шеги в социалните мрежи.

Внукът на Путин вече е назначен в борда на Газпром“ – е най-популярната шега във Фейсбук и Туитър.

bTV, която единствена съобщи за раждането на „Путин 3.0“ не посочва източниците си, но намеква за изтекла информация от руските служби.

Собственик на медията, известна със сервилното си отношение към властта и олигархията, е бившето ченге на Държавна Сигурност Красимир Гергов.

Дали новината за загадъчния внук е дошла по линия на контакти на Гергов с руски ченгета изглежда е фирмена тайна на телевизията, която не публикува често екслузивни сензационни информации с източник от Русия.

Не е ясно също дали „източникът“ на тази сензация не е дал нареждане да се публикува новината.

***

Радваме се, че стигнахте дотук. Ако намирате, че статията е интересна и полезна, можете да ни подкрепите, за да продължим да правим независима разследваща журналистика.

Платете Данъкъ Биволъ!

Можете да се включите с PayPal, банкова карта (Visa или Master Card), Epay.bg, в брой през EasyPay, през банкомат с B-Pay или с банков трансфер. Приемаме и криптовалутен данъкъ в биткойн или друга криптовалута.